fredag 3 september 2010

Gingerbread pyssel!


Hej alla kreativa! Tänk att det redan är september, mörkt om kvällarna och kyliga vindar blåser. Den här tiden tycker jag är perfekt för pyssel, krypa upp i soffan och tända ljus, dricka tea med honung insvept i mysfilten och ta det bara lugnt.

 I helgen gifter sig våra grannar så jag har försökt knåpat ihop ett litet kort till dom. Hoppas att det blir uppskattat!


Mycket tid går åt till webb shoppen just nu för att den ska bli färdig någon gång. Har testat fram lite säsong betonade färger, som jag tycker passar för vinter och jul projekt, dem kommer jag att ha ett litet lager på här hemma. Som ni kanske märkt tycker jag om att använda det man har hemma att måla på. Här har jag använt en pappersask för tea. Det tror jag blir en ljuvlig presentask att lägga hemmagjorda pepperkakor i . Några trä Tags blev det oxå med söta pepparkakor(gingerbread) på.



Den här isigt blåa färgen är en av mina favoriter och passande nog heter den just Winter Blue.



Har tänkt att använda "Tagsen" fast knutna på glasburkar med pepparkakor till årets glöggbjudningar.

Ha nu en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar