tisdag 30 november 2010

Julpyssel!!


Det finns nog några som undrar när jag ska öppna webb shoppen....efter många funderingar har jag bestämt att det blir först till våren. En lång höst med konstant sjukdom och fyra antibiotika kurer, har gjort att planerna blivit rejält försenade. Nu är det dax att bara ta det lugn och ta hand om mig själv och få balans mellan anspänning och avspänning, alla borde och det som gör att jag njuter av livet.

Så idag på min lediga dag har jag sovit länge, ätit frukost i sängen, lyssnat på julmusik och pysslat. Bara gjort det jag tycker är roligt.

En ny skylt så tomten hittar till oss,  i brun/grå nyans.


En blyg liten tomte kikar fram bakom granen.


På andra sidan två små snögubbar


Två nya trä tags med tomte ansikten gjorda i cernitlera.


En enkel ängel som jag tycker mycket om. Gjord av en tofs med virkad spets som vingar.

En stressfri dag till alla!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar