torsdag 19 november 2009

Här finns det bara snälla barn!



Nja! det stämmer inte alltid. Just nu är barnen i en katt-och råtta fas och jag får axla rollen som fredsmäklare stup i kvarten. Men så händer det en stund då det leks tillsammans i helt harmoni...sådana stunder är guldkorn....



Förra veckan var det bara julpyssel för hela slanten. Färdigställde några skylt projekt, med texten "Här finns det bara snälla barn". Någon av dessa dörrskyltar kommer att hänga på vår dörr denna jul...och jag hoppas tomten hittar till oss.



I helgen har jag och barnen börjat plocka fram lite julsaker och de här två raringarna är mina absoluta favoriter....en Tilda ängel i trä och en Tilda tomteflicka.

Den här veckan kommer jag att gå ifrån julen. Istället ska jag ägna lite tid till att försöka lära mig måla rosor.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar