onsdag 2 december 2009

Cupcakes



Är inne i en period där jag tycker det är så roligt att måla sötsaker och speciellt cupcakes i alla de möjliga färger och former.



Den här gången var det en sliten gammal bricka och en sån där "Turkisk yoghurt hink" som råkade ut för lite extrem makeover.



Dessa ska sambon få ta ut till sitt garage och fikahörnan han har där.



Det kan faktiskt få vara lite mysigt i ett garage också. Han har sedan tidigare två barstolar i rutigt(svart och vitt) och emaljskyltar i Amerikansk 50-60 tals stil. Får visa framöver hur det blev.



så till alla som känner stress inför julen, ett härligt ordspråk som tål att upprepas:

"Dammtussar under sängen är änglarnas tofflor"

Gör då inte som jag...Hade textat dessa ord på vår svarta tavla i hallen snirkligt och elegant....så kom svärfar på besök, står och läser det jag skrivit, vänder sig om och undrar om det är frun i huset som inte lärt sig stava. Ser att jag skrivit dam tussar istället för dammtussar. Svärfar undrade vad det var för dam tussar vi hade under våran säng? Jag ändrade om direkt.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar