fredag 12 november 2010


Äntligen lite gnistrande snö......Det är lite lättare att få lite julstämning då. Har de senaste två kvällarna målat en ny dörrskylt med lite gammaldags charm. För att åstadkomma ett ljusare parti i mitten har jag använt min mop-brush. Grundfärgerna jag använt är Winter Blue, Light Buttermilk och kanterna Napa Red, alla från Deco Art Americana.


Jag har varit lite frånvarande när det gäller att blogga...ibland behöver man en liten paus för att få lite ny energi och fundera på vad det är man vill uppnå med sitt bloggande. Sen är det här med tiden....det är inte det lättaste


Framöver blir det lite Julornament som jag tänker visa....har sneglat en del på ornament från USA, men som vanligt blir de målade med lite skandinavisk prägel.

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar