torsdag 29 december 2011

Mixed media painting, Gott Nytt år!!


Så var Julen slut för den här gången. maten är uppäten och klapparna öppnade, granen barrar och några glaskulor har gått i kras!


Det är mest barnen som får julklappar i vår familj, men en sak har jag unnat mig själv....nya färgpennor Prismacolours...de har inte kommit ännu så det ska bli spännande och se om de är så bra som många säger.


Här om kvällen när jag ledsnat på chokladasken, kluddade jag lite i min artjournal. Har använt färgpennor från Faber- Castell (Polychromos) och bakgrunden är målad med water-soluble kritor från Neocolor. En del glitter blev det också på denna mixed media glamorösa dam.

Vill önska alla som tittar in här ett riktigt

Gott Nytt År

Kram


1 kommentar:

  1. Hej!
    Så himla fint du målar, jag läser din blogg då och då. Jag blir lika glad varje gång av allt vackert.
    Önskar dig ett gott nytt år // Christina

    SvaraRadera